Меню на 10 січня. СНІДАНОК: макарони відварні з вершковим маслом, оладки курячі, салат з моркви, сік персиковий. ОБІД: суп український з галушками та сметаною, плов з м'ясом курки, салат із солених томатів, компот із свіжих яблук, хліб цільнозерновий. ВЕЧЕРЯ: творожна запіканка із родзинками, какао на молоці.

Вихователь-методист

Басюк Людмила Вікторівна 

Освіта: спеціаліст, Південноукраїнський державний педагогічний університет, за спеціальністю «дошкільне виховання»

Педагогічний стаж 23 роки

Проблемне питання:"Формування логіко-математичної компетентності у дітей дошкільного віку"

Педагогічне кредо: "Кожен вчинок- особистий приклад, кожне слово - повага, кожен погляд - любов та турбота"

Вихователь-методист займається методичною роботою та організує весь освітньо-виховний процес в ЗДО. Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу. Разом із директором він керує колективом ЗДО, беручи участь у добиранні кадрів, у розробленні та впровадженні програм розвитку і педагогічних планів. 

Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: відкриті заняття для вихователів, семінари, індивідуальні та групові консультації. Крім того, він бере участь у роботі з батьками: готує стенди, папки, що присвячені сімейному вихованню та ін. Кожен педагог може отримати практичну допомогу в організації роботи з дітьми, а батьки можуть проконсультуватися з приводу розвитку дитини, отримати відповіді на питання про педагогічний процес в ЗДО.

Ще одне завдання методиста, мабуть, найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

Вихователь – методист контролює:

- стан навчально-виховної роботи в різних вікових групах;

- виконання освітніх програм, запровадження нових освітніх технологій;

-календарні плани та іншу документацію педагогів;

-наявність і зберігання дитячих робіт;

-роботу педагогів щодо підвищення кваліфікації