Меню на 10 січня. СНІДАНОК: макарони відварні з вершковим маслом, оладки курячі, салат з моркви, сік персиковий. ОБІД: суп український з галушками та сметаною, плов з м'ясом курки, салат із солених томатів, компот із свіжих яблук, хліб цільнозерновий. ВЕЧЕРЯ: творожна запіканка із родзинками, какао на молоці.

Освітній процес у 2020-2021 н.р.  закладі дошкільної освіти №40 загального розвитку здійснюється в межах Базового компонента дошкільної освіти в Україні та працює за комплексною регіональною програмою «Українське дошкілля.Нова редакція».

Мета даної програми - розширити змістовний компонент освітньої роботи з дітьми, розкриваючи етнічні, історичні та соціокультурні особливості Західного регіону. Програма побудована на принципах науковості, інтеграції, системності, комплексності, гуманізації змісту навчання та виховання. «Українське дошкілля» визначає завдання і зміст розвитку дитини віком від двох до шести років. Розгляд кожного вікового періоду розпочинається розділом « Психологічна характеристика дитини», в якому подані вікові характеристики розвитку. Це дає змогу вихователеві орієнтуватись на психологічні особливості розвитку дитини. Свої завдання заклад реалізує у тісній співпраці з сім’єю. Тому в Програмі введені напрями роботи як «Основи правового виховання», «Духовне виховання», «Основи економічної культури».

Завдання на 2020-2021 навчальний рік:

  • Продовжити роботу над формуванням художньо-естетичних цінностей у процесі створення єдиного освітнього простору ЗДО і родини, об’єднаних загальним спрямуванням залучення дітей до мистецької культури;
  • Сприяти застосуванню педагогами малих форм усної народної творчості в освітньому процесі як складової національно-патріотичного виховання дошкільників.
  • Сприяти розвитку здоров’язбережувальної компетентності дітей через формування доступних знань і уявлень про здоровий спосіб життя, про основи безпеки життєдіяльності шляхом інтеграції родинного і суспільного виховання на основі спільних зусиль з батьками вихованців;
  • Розвивати професійну компетентність педагогів щодо формування ціннісних орієнтацій особистості через впровадження різних інноваційних форм методичної взаємодії.
  • Продовжувати роботу з наступності, взаємодії в педагогічному процесі закладу дошкільної освіти і початкової школи для створення єдиної динамічної та перспективної системи, спрямованої на безкризовий розвиток дітей у новій для них соціальній ролі – ролі «школяра»