1. Теоретичний семінар «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості». В. Сухомлинський
Мета: формування професійної компетентності педагогів у сторенні предметно-ігрового середовища для дошкільників з урахуванням іх інтересів та інтелектуальних потреб шляхом організації сумісної роботи адміністрації та педагогів.
|
1.
|
Інформаційне повідомлення «Орієнтовна структура створення предметно-ігрового середовища».
|
20.10.2022
|
Вихователь
Базюк О.Ю.
|
|
2.
|
Принципи створення предметно-ігрового середовища
|
Вихователь
Буката-Лакатош Т.В.
|
|
3.
|
Методичні рекомендації щодо створення предметно-ігрового середовища в груповій кімнаті.
|
вихователь-методист
Басюк Л.В.
|
|
4.
|
Вправа «Мікрофон»
|
|
5.
|
Вправа «Яка місія педагога?» (метод «Коло ідей»)
|
6.
|
Вправа «Умови моделювання освітнього середовища» (метод «Банк ідей»)
|
|
7.
|
Обмін думками
|
Педагоги
|
|
2. Семінар-практикум «Патріотизм як основа сучасного виховання дітей».
Мета: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розкрити необхідність посилення патріотичного виховання у ЗДО.
|
1.
|
Вправа «Привітання»
|
26.01.2022
|
вихователь-методист
Басюк Л.В.
|
|
2.
|
Міні-лекція «Завдання національно-патріотичного виховання дошкільників у світлі вимог БКДО та програми «Українське дошкілля». Особливості виховання патріотизму у дітей дошкільного віку на культурних традиціях народу»
|
Вихователь
Сивак М.В.
|
|
3.
|
Вправа «Різновиди патріотизму» (обговорення проблеми у загальному колі)
|
вихователь-методист
Басюк Л.В.
|
|
4.
|
Вправа «Асоціативний ряд»
|
|
5.
|
Вправа «Сплетемо віночки з художнього слова»
|
6.
|
Вправа «Склади пам’ятку» (що повинно бути в національно-патріотичному куточку групи?)
|
|
7.
|
Вправа «Валіза – кошик – м’ясорубка»
|
|
|
3. Тренінг «Тімбілдінг: здоровий колектив – здорова атмосфера»
Мета: сприяти ефективній взаємодії педагогів ЗДО, згуртувати педагогічний колектив; розвивати комунікативні навички, емоційну стійкість, впевненість у собі, доброзичливе ставлення до колег. Мотивувати педагогів до самовдосконалення, рефлексії. Дати можливість психологічного розвантаження.
|
1.
|
Поняття про тімбілдінг, історія його виникнення
|
23.03.2023
|
Практичний психолог
|
|
2.
|
Вправа «Що в нас спільного?»
|
3.
|
Вправа «Розумова психогімнастика»
|
4.
|
Вправа «Автопортрет»
|
5.
|
Рефлексія
|