Меню на 10 січня. СНІДАНОК: макарони відварні з вершковим маслом, оладки курячі, салат з моркви, сік персиковий. ОБІД: суп український з галушками та сметаною, плов з м'ясом курки, салат із солених томатів, компот із свіжих яблук, хліб цільнозерновий. ВЕЧЕРЯ: творожна запіканка із родзинками, какао на молоці.

 

1. Теоретичний семінар «Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, музики, малюнка, фантазії, творчості». В. Сухомлинський

Мета: формування професійної компетентності педагогів у сторенні  предметно-ігрового середовища для дошкільників з урахуванням іх інтересів та інтелектуальних потреб шляхом організації сумісної роботи адміністрації та педагогів.

1.

Інформаційне повідомлення «Орієнтовна структура створення предметно-ігрового середовища».

20.10.2022

Вихователь

Базюк О.Ю.

 

2.

Принципи створення предметно-ігрового середовища

Вихователь

Буката-Лакатош Т.В.

                      

3.

Методичні рекомендації щодо створення предметно-ігрового середовища в груповій кімнаті.

 

 

 

 

вихователь-методист

Басюк Л.В.

 

 

4.

Вправа «Мікрофон»

 

5.

Вправа «Яка місія педагога?» (метод «Коло ідей»)

6.

Вправа «Умови моделювання освітнього середовища» (метод «Банк ідей»)

 

7.

Обмін думками

Педагоги

 

2.  Семінар-практикум «Патріотизм як основа сучасного виховання дітей».

Мета: підвищити рівень теоретичної підготовки педагогів щодо питань патріотичного виховання дошкільників в умовах сьогодення; розкрити необхідність посилення патріотичного виховання у ЗДО.

1.

Вправа «Привітання»

26.01.2022

 

вихователь-методист

Басюк Л.В.

 

2.

Міні-лекція «Завдання національно-патріотичного виховання дошкільників у світлі вимог БКДО та програми «Українське дошкілля». Особливості виховання патріотизму у дітей дошкільного віку на культурних традиціях народу»

Вихователь

Сивак М.В.

                      

3.

Вправа «Різновиди патріотизму» (обговорення проблеми у загальному колі)

 

 

 

 

вихователь-методист

Басюк Л.В.

 

 

4.

Вправа «Асоціативний ряд»

 

5.

Вправа «Сплетемо віночки з художнього слова»

6.

Вправа «Склади пам’ятку» (що повинно бути в національно-патріотичному куточку групи?)

 

7.

Вправа «Валіза – кошик – м’ясорубка»

 

 

3. Тренінг  «Тімбілдінг: здоровий колектив – здорова атмосфера»

Мета: сприяти ефективній взаємодії педагогів ЗДО, згуртувати педагогічний колектив; розвивати комунікативні навички, емоційну стійкість, впевненість у собі, доброзичливе ставлення до колег. Мотивувати педагогів до самовдосконалення, рефлексії. Дати можливість психологічного розвантаження.

1.

Поняття про тімбілдінг, історія його виникнення

23.03.2023

Практичний психолог

 

 

2.

Вправа «Що в нас спільного?»

3.

Вправа «Розумова психогімнастика»

4.

Вправа «Автопортрет»

5.

Рефлексія