Меню на 10 січня. СНІДАНОК: макарони відварні з вершковим маслом, оладки курячі, салат з моркви, сік персиковий. ОБІД: суп український з галушками та сметаною, плов з м'ясом курки, салат із солених томатів, компот із свіжих яблук, хліб цільнозерновий. ВЕЧЕРЯ: творожна запіканка із родзинками, какао на молоці.

Практичний психолог ЗДО №40 

 Стрижак Діана Федорівна

Освіта вища, закінчила Ужгородський Національний університет, спеціальність за фахом"спеціаліст соціальної роботи, практичний психолог"

Педагогічний стаж 2 роки

Проблемне питання: "Використання пальчикових ігор - як спосіб стимуляції розвитку дитини, зміцнення емоційного зв`язку між дитиною та дорослим"

Професійна позиція: "Ми не зможемо повною мірою зацікавити дитину тим, що не цікаве нам самим"

Графік роботи

Понеділок  -    17:00 - 19:00

Вівторок -       17:00 - 19:00

Середа  -  17:00 - 19.00

              Четвер - 17:00 - 19:00    

                П'ятниця - 17:00 - 19:00                   

Години консультацій 

Понеділок       з 17:00 по 19:00

    Середа          з 17:00 по 19:00

або по попередній домовленості

 

Мета психологічного супроводу навчально-виховного процесу полягає у забезпеченні комплексної підтримки всіх його учасників: дітей, батьків та педагогів, у гармонійному розвитку особистості за допомогою використання сучасних інноваційних методів навчання та виховання підростаючого покоління, у своєчасному інформуванні батьків та педагогів стосовно педагогічних особливостей у розвитку та становленні маленької особистості у певному віковому періоді, в організації ігрового та навчального простору  забезпеченні емоційного комфорту, почуття захищенності та любові під час перебування дитини у дошкільному навчальному закладі, соціальному середовищі.

            Завдання психологічного супроводу:

-    збереження та зміцнення фізичного,психічногоі духовного здоров’я дітей;

-  сприяння своєчасному засвоєнню нових знань, умінь та навичок, формування необхідних вікових психологічних новоутворень;

-  проведення психодіагностичного обстеження дітей з питань адаптації до ЗДО, розвитку психічних процесів готовності старших дошкільників до навчання в школі та ін.;

- проведення корекційно – розвиваючих занять з метою розвитку пізнавальних процесів, емоційно- вольової, комунікативної сфери, гармонізації взаємовідносин та розвитку дружніх стосунків;

-  упровадження профілактичних заходів шляхом своєчасного інформування батьків з різних психологічних питаньрозвитку та виховання дітей, надання індивідуальнихта групових консультацій, проведення тренінгових занять та семінарів;

-    налагодження ефективної співпраці між усіма спеціалістами ЗДО та родинами вихованців .